Prevod telefónneho čísla je možné realizovať iba v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00 hod.
V prípade neuvedenia dátumu prevodu bude prevod spracovaný ihneď po úspešnom doručení SIM karty.
O dátume prevodu a nutnosti vložiť do mobilného telefónu novú SIM kartu bude účastník informovaný SMS správou.
Účastníkovi bude doručená SIM karta s dočasným telefónnym číslom kuriérskou spoločnosťou.
Na novú SIM kartu bude prevedené pôvodné telefónne číslo.
Pri doručení SIM karty môže byť účtovaná inicializačná zábezpeka vo výške 10 Eur, ktorá bude uvoľnená do faktúry po troch načas uhradených faktúrach.
Prevádzané telefónne číslo bude mať nastavený volací program O2 Fér s platbou na faktúru.
Po prevode telefónneho čísla si účastník môže telefónne číslo administrovať prostredníctvom portálu Moje O2 na adrese
www.o2.sk, zákazníckej linke 949, alebo na predajnom mieste O2 Slovakia.
Účastník požiada nového operátora o prenos odstupujúceho telefónneho čísla.
Aby bol prenos úspešný, musia sa osobné údaje žiadateľa zhodovať s osobnými údajmi účastníka, uvedenými vyššie v tomto formulári.
Nový operátor pridelí žiadateľovi novú SIM kartu, na ktorú bude odstupujúce telefónne číslo prenesené, zvyčajne na štvrtý pracovný deň od zadania prenosu.
O presnom dátume prenosu bude žiadateľ, resp. účastník informovaný prostredníctvom SMS. Do prenosu bude účastník využívať služby pôvodného operátora na pôvodnej SIM karte. Prenos čísla sa obyčajne uskutočňuje medzi polnocou a šiestou hodinou ráno (od 0:00 do 6:00 h).
Po prenose je potrebné v telefóne vymeniť pôvodnú O2 SIM kartu, za SIM kartu, ktorú účastníkovi pridelil nový operátor.